Damdadadamdamdada

Tisdag idag (för alla som har missat det och trott att det varit onsdag och därför använt sina onsdagskalsonger som dom då inte kan använda imorrn och måste gå franskt).
Dagen inleddes med ett mattepass där vi typ skulle skriva en rapport om våra fördjupningar vilket typ blev att man spelade på internet. Hade dock betygssamtal också och jag får MVG i Matte :).
Sen så hade vi Fysik där man typ fick ett kompendium och sen kunde man åka hem. Är väl värt och nämna att jag åkte förbi Shell i morse och testade dom nya arbetskläderna vi fått. Kunde ha skrivit de först men jag orkade inte gå upp igen.

Vid fem så åkte jag och Johan ner till säve för att se på¨nv-musikarna som hade konsert. Lägger upp två bilder på Anton för att han e så sexig: 



Skyndade sen hem för att bli upplockad av Jimmy och åka ut till Othem för att se på dansuppvisning med Emmie.

De var en kort resume av idag för jag orkar inte skriv aett klokt inlägg

Kommentarer
Postat av: Sanna

såååååååååååååååååååå sexig.... NOT!!!

2009-05-27 @ 17:13:04
URL: http://sannamineord.blogg.se/
Postat av: Varför älskar du inte mig sanna?!

I've made my piont!

2009-05-28 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0