Batman

Jag har äntligen förstått vem som är den största superhjälten av dom alla! Ni vet den där hjälten som alla killar vill vara och köper små leksaker av. Och som alla tjejer tycker att det är jättetöntigt att alla killar leker med fast dom egentligen bara vill slänga sig i hans armar och gifta sig med på sekunden. Hjälten med ett 14-pack på magen, melonbicepsar, och som är övermänsklig fast ändå på ett mänskligt sätt. Ni vet ju förstås alla vem jag pratar om! Den störste, den bästa och den sexigaste av dom alla:

Makaronimannen!!!


Se bara hur modig han är som har hoppat ner bland alla baconen fast att dom är många fler än honom. Och trots det så slog han ändå ner dom allihop till slut. Han slår alla bacon, grillar allt kött och stoppar alla korvar. Ingen går säker när makaronimannen är i farten. Jag fick se honom i action en kort stund innan han hastade iväg och jag såg honom lämna i sitt makaroniplan bort mot horisonten. Och vem vet kanske är han redan i denna stund är i japan för att bekämpa sushisumosarna eller i Italien och bekämpar köttfärssåsmaffian. En sak är iallafall säker, Makaronimannen kommer alltid vara i mitt hjärta som den största superhjälten av dom alla.

PS. Varför döpte jag ens det här inlägget till Batman?


Kommentarer
Postat av: Saltgurkspojken

För att makaronen ser ut som batman väl?

2009-05-05 @ 19:33:13
Postat av: batman

eller för att batman är såååååå coooool!

2009-05-05 @ 21:16:40
Postat av: batman

2009-05-05 @ 21:17:33
Postat av: batman

eller för att batman är såååååå coooool!

2009-05-05 @ 21:18:08
Postat av: batman

eller för att Batman är såååå coooooool!!!!

2009-05-05 @ 21:19:32
Postat av: batman

nämde jag att Batman är SÅÅÅÅÅ cool!?

2009-05-05 @ 22:08:40
Postat av: LS

Mycket oklart....

2009-05-06 @ 09:29:47
URL: http://sockerspinn.blogg.se/
Postat av: theidiot

Jag tycker också att Batman är skit cool!! Någon som vet någon klubb man kan gå med i?!

2009-05-08 @ 18:23:18
URL: http://theidiot.blogg.!?!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0