Ass (tronomi) del 2 (den andra delen asså)

Kom hem från asstronomigrejen och kände i byxfickan efter mina hemnycklar, kunde inte hitta dom sp jag kollade den andra byxfickan också men den låg inte där heller. Blev lite ororlig att jag hade glömt dom på galgberget vilket skulle va jobbigt, åka dit och leta efter nycklarna i mörkret hade ju inte vart så kul. Kände i byxfickorna en gång till och då kom jag på det. Det var ju inte dom byxorna som jag hade på mig! Kollade i dom jag hade på mig istället och där låg dom såklart. Vilken tur jag har.

Jaja, nog med mongo för tillfället (kommer mer sen) Asstronomin var iallafall nice var där typ en halvtimme och såg på månen och saturnus och så fick man fika och så är vi lediga från astronomin på måndag istället. Ganska schysst ändå.
Tänkte att jag skulle visa lite av vad vi fick se:

Gubben på Månen

Saturnus

Uranus :P

I övrigt så kan jag berätta att jag vet att det finns en funktion för att göra runda ringar på paint men de e inge manligt o använda den

Kommentarer
Postat av: Lr

du suger!

2009-05-04 @ 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0