Änglar och Demoner

A.K.A Angels and Demons A.K.A. Hyykkomiiinininimimikkkkkokkyykeksi kachekskake kokkyykykykkkykykykinininikikeikeikikekneineieneiekeieneirkerineiek

Efter att ha sett Da Vincikoden som var sådär så kunde man hoppas att dom hade lärt sig till den här filmen. Men nej nej vi tar bort mer av innehållet frpn boken och så gör vi om allt och sätter in lite häftiga specialeffekter. Eftersom jag läst boken satt jag mest och störde mig på sakerna dom gjort om och tatt bort. Annars så var filmen okej men inte nån höjdare. Den får samma betyg som Allt flyter och stannar på tre ihoprullade rullatorfallskärmar.

Imorrn ska Bio-hattricken fullbordas med Hanna Montana the movie

Kommentarer
Postat av: theidiot

"Hannah Montana" Med två H!

2009-05-16 @ 10:35:23
URL: http://theidiot.blogg.!?!?
Postat av: lotta

hahahahaahahahah Hannah Motana? XD

Unn spyr på dig och jag tittar snett på dig xd

2009-05-16 @ 13:25:18
URL: http://loutaaa.blogg.se/
Postat av: Julia

GUSTAV! Va fan! Jag som ville gå och se Hannah Montana,vrf får inte jag följa med? :O:S:(

2009-05-16 @ 14:24:15
Postat av: TomtenPwn

Min idé att se Hannah Montana idag. Jag tycker nästan att vi ska göra det :P



Men varför har du inte betygsatt "The Hunt For Gollum" som vi såg da? :P

2009-05-16 @ 14:56:50
Postat av: Unnan

Alltså det kan väl vara lite okej att gå och se Hannah Monatan på engelska, men det är absolut inte okej att se den på SVENSKA! Seriöst, det kan ni ju inte vilja? XD

2009-05-16 @ 15:21:18
URL: http://unnion.blogg.se/
Postat av: gustav

Bryr jag mig om hon stavar med två Hn eller ett?

Jag e redan nerspydd och anledningen till att du ser snett på mig är för att du är kines Lotta.

Klart att du får följa med och se Julia.

Klart att vi ska se den Jimmy. Glömde att skriva om den igår gör det nån gång senare.

Är det okej och se den på engelska och sen på svenska? Klart att vi vill.



Hoppas ni är nöjda med ert massvar.

2009-05-16 @ 16:04:20
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0