Yes man

Hej igen!

Dagen inleddes med en ganska skön arbetsdag på shell 10-18 innan det var dags för bio med Kalle. Anton och Pe


Kvällens film blev Jim Carreys nya film Yes man som handlar om en vanlig man som i princip slutat göra saker sen hans flickvän lämnade honom. En dag så bestämmer han sig för att hans kompisar varit på väg att lämna honom så bestämmer han sig för att följa med på ett möte där han övertalas till att bara säga ja till allting vilket leder till en stor förändring av hans liv. Han träffar en ny tjej, blir befodrad på jobbet och allt blir helt plötsligt mycket bättre. själv trodde jag att filmen skulle vara ungerfär som Liar liar för handlingen verkade vara samma men Yex man var en helt annan film och den var helt klart sevärd. 4 av 5 komockor (eller nåt sånt).

Efter bion så begav vi oss till mcdonken innan vi begav oss tillbaka hem till mig för att se ytterligare en film. Denna gång blev det Låt den rätte komma in som vi halvsåg medans vi såg på youtube och Kalle och Anton flumsmsade med Antons klasskompis som vi träffade på mcdonken innan bion. Filmen var säkert bra om man såg på den klokt men den verka lite halvskum.

En ganska dålig sammanfattning på kvällen kanske men det var den bästa jag orkade skriva så här klockan halv ett /Gustav


Kommentarer
Postat av: Kristian

Låt den rätte komma in, den såg jag och Linn också, den var skum, men ganska bra, men skum, speciellt den sjuka scenen i badhuset...

2009-03-11 @ 11:11:04
URL: http://kerille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0