5 mars

Då har jag äntligen(?) skaffat en blogg. Får se vad jag skriver i den, det kan nog bli allt från himmel till jord men jag hoppas att ni läser den ändå.

Idag har varit en ganska skön dag i skolan. Eftersom vår svenska/historialärare är bortrest så hade jag sovmorgon till 11:00 då vi hade idrott där vi hade ett aerobicspass som var ganska svårt om man saknar taktsinne o koordination som jag. Efter de så var de dags för fysik där läraren gjorde en stor tabbe när han skulle göra ett expriment där han fyllde ett glas med vatten, lade ett papper på glaset och vände det upp-och-ner. sen gick han ut i klassrummet varpå pappret släppte och allt vatten föll ner på Eriks saker och hela klassen skratta åt honom.

Efter skolan så har jag mest sett på simpsons och pluggat astronomi inför provet på måndag. Snart är det dags för innebandyträning så det blir inte mer skrivet för tillfället.

/Gustav


Kommentarer
Postat av: Karl

Så du föll trycket?! Jag är missnöjd Gustav!!!

2009-03-05 @ 22:11:34
Postat av: gustav

Du har väl inget o säga till om du hade ju också en blogg!

2009-03-05 @ 22:43:00
Postat av: Karl

En helt annan sak! Jag blev tvingad!

2009-03-06 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0