En dag hos bror min

Gårdagen spenderades, som överskriften kanske förtydligar, hos min bror tillsammans med Linn Hampus och Sanna . Direkt efter skolan så åkte jag dit och käkade mat beställd från Joda, självklart en nachotallrik som var smaskens. Efter det så fortsatte dagen med aktiviteter som tejpa fast krille, spöa Hampus i Guitar Hero och att sanna gnällde på att hon hade tråkigt fast hon inte ville göra nåt vi kom på o nån gång under tiden så försvann Linn iväg till jobbet också. Efter ett tag så var det dags för fika så därför begav vi oss till ÖB för att köpa nåt gott. På ren chansning så valdes två backar av Mormor Lisas chokladbollar (en med strössel) och det var inte de godaste man ätit. Efter fikat så forsatte dagen mestadels med "vardagsbords pingis" med nät byggt av beckboxar (beckfilmerna asså) innan Hampus försvann till jobbet och Sanna åkte hem till Väte. Hann förlora två matcher vardagsbordspingis mot krille innan Linn kom hem från jobbet. Kvällen avslutades med Scrubs, 2 1/2 man med våfflor till och slutligen Batman the dark knight.
 

Idag gick jag upp tidigt och gick till skolan för att skriva på min engelska uppsats Kändes som att det gick bra, måste bli lite seriösare med den nu tror jag. Efter det så hade jag historia, idrott och Fysik innan dagen var slut. Sen dess har jag pluggat på fysiken till provet imorrn och sett på Simpsons som vanligt.

/Gustav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0