DM i innebandy

Jag vet att det är många läsare som sitter sömnlösa och väntar på att få veta hur det gick för mitt lag i DMet idag, därför tänkte jag berätta att vi vann första matchen mot Väskinde med 8-4 och sen förlora vi mot Östergarn med 4-2 så vi har förmodligen gått till semifinal om inte Väskinde slår Östergarn vilket inte händer.

Dagens andra sporthändelse Manchester United - Liverpool vann Liverpool med 4-1 och så knappade dom in tre poäng i ligan.

Melodifestivalen vanns av Nån som sjöng nån låt (den va iallafall kass) vilket va förvånande eftersom hon typ låg sist efter jurypoängen. Jag tycker att det bevisar vilken dålig musiksmak svenska folket har som gav henne högsta poäng. och näst högsta gick typ till Carolin af Ugglas.

http://www.youtube.com/watch?v=vG2ue5QZbjg&feature=related kan inte få den här låten ur huvet just nu, den e så grymt bra!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men Gustav, ibland är du ju helt efter på musikfronten!

Visst, Love is my drug är skitbra!

Men Det va ju rätt låt som vann! Och Carolin Af Ugglas va ju grym!!!!!

Dessutom låg Malena(hon som vann) Inte alls sist, då undrar jag mer över den internationella juryns 12poängare som gick till Sarah Dawn Finer...?



Nej, inte överdriva sådär, Malena va grym och jag tror vi vinner hela skiten!! :D



Kram på dej

2009-03-15 @ 23:28:26
Postat av: Christer Björkman

jag håller med föregående talare. det var helt rätt låt som vann.

2009-03-16 @ 09:22:05
Postat av: Svenska folket.

Jag är inte alls kass på musik, Ugglas låt blev bara bättre och bättre för varje gång man hörde den och operan som vann var rätt gungig och skulle kunna funka internationellt. Däremot är jag helt blåst som lyckades pumpa in över en miljon röster vilket innebär att... ja, jag är helt enkelt dum i huvudet.

2009-03-16 @ 10:52:26
Postat av: L

hahahaha

2009-03-17 @ 08:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0