6 mars

Idag har varit en ganska slapp dag. skulle haft svenska och matte imorse men som sagt är svenska läraren bortrest och jag och Jimmy var klara med matteuppgifterna så läraren sa att "vi var mogna att bestämma själva om vi skulle komma" (eller inte:-P). En solklar sovmorgon för mig vilket betydde att jag började dagen med fysik kl. 12 där läraren började med att ursäkta sig för att han spillde vatten på Erik igår. höll han på med i tio minuter innan han hade en genomgång och vi fick räkna uppgifter.

Efter skolan så har jag varit och sett på stugan där vi ska bo nästa läsår.
 


Hoppas att ni ser två bilder på stugan ovanför, tror att jag gjorde rätt iallafall:-)

Nu förbereder jag mig inför att käka lunch på Packhuskällaren med klassen. Skriver kanske om det imorrn om jag har tid.

/Gustav

Kommentarer
Postat av: Julia

Men Gustilustav,inte visste jag att du redan sett på en stuga till oss ;)

2009-03-07 @ 09:28:11
Postat av: TomtenPåÖn

Känns som det enda man kommer att göra i den där stugan är att äta chips o titta på teve ifall man skulle bo i den? ;)

2009-03-07 @ 11:15:40
URL: http://tomtenpaon.blogg.se/
Postat av: Simon

Det är hos Björkqvists om jag inte misstar mig? Måste säga att det är ett uppbyte mot ert lilla skyffe nu.

Trevligt med blogg

2009-03-08 @ 22:12:28
URL: http://thepointofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0