10 mars

Goddag goddag, har inte hänt så mycket på de senaste, känns som att det är mycket plugg just nu ooch det tar sin tid.
hade astronomiprov i måndag som gick bra tyckte jag. Har gjort en svenska uppgift till idag och imorgonbitti är det matteprov som jag pluggar till just nu medan jag tittar på Champions Leaguefotbollen. Är en ganska tråkig match mellan Panithinaikos och Villareal, hade hellre sett på Liverpool - Real Madrid men då hade det inte blivit nåt plugg gjort istället:-) Vet iallafall att Liverpool leder med 2-0 efter 30min så det känns bra ändå.
Måste återgå till plugget nu.

/ Gustav


Kommentarer
Postat av: Linn

Trevligt med en till blogg :) Och vilken Härligt Rosa och Babygullig färg du har valt till bakgrund ;P

Tänkte bara påpeka att faktiskt t.o.m jag såg matchen, liverpool-real madrid! Den va braaaaa! Dom gjorde maaaaaaaassa MÅÅÅÅÅÅÅL! Annat än när vi va där. :(

Keep writing!

2009-03-13 @ 16:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0