Tankar klockan 07:15

Mmmmmm... vad det är sklnt o sova, jag tror jag ligger kvar en stund till.... ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
......
mmmm.. hur länge har jag luggit här egentligen? 07:40.. kanske dags att gå upp.

Må ju också sägas att jag inte riktigt vet varför jag skrev de, och att jag skulle börja jobba vid 8.

Från nåt helt onödigt till nåt ännu värdelösare.
Orkar inte berätta om de senaste dagarna för jag har jobbat och så kom jag på att det var ju länge sen som jag paintade nånting. Därför så tog jag den roligaste bilden jag kunde hitta och så paintade jag lite så man inte kunde känna igen föraren eftersom det finns en risk att han inte har traktorkort.

I övrigt, jag har kommit på en ny affärsidé. men jag behöver en bild till den så de får bli ett till inlägg.

Kommentarer
Postat av: Unnan

Aaaw, det är ju söjta Olle :D Han är så extremt bra på att köra traktor!

2009-06-24 @ 00:54:15
URL: http://unnion.blogg.se/
Postat av: Olle

Lantis I am!

2009-06-24 @ 13:32:08
URL: http://ehholle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0