Today is not tomorrow

Efter att ha dygnat med Anton och Kalle (och delvis Rasmus) så var det dags att åka in till stan för att jag skulle jobba vid tre. Självklart så går sista bussen in vid 10:15 så jag var inne fyra timmar för tidigt. Men då tog jag lite välbehövlig sömn på brorsans soffa innan han väckte mig och jag fick dammsuga lite innan jag drog till jobbet. Har nu jobbat 15-22 var inte så trött som jag väntat vilket var skönt så de va en ganska nice dag på jobbet.

Ikväll planerar Krille o linn tydligen att ha en uppesittarkväll med Annie och Jocke så de blir ingen sömn ikväll heller tror jag men sömn är för mesar. Ska nog plugga lite teori nu innan dom kommer hem. Har bara en vecka kvar att lära mig allt på men jag får väl plugga dagen innan som vanligt :D

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0