It´s a good day to die today

2 Juni idag vilket betyder att nån tönt fyller år, nämligen Anton Mattsson!!!!!! Det är fantastiskt att han har överlevt i 17 år men han måste ha mycket tur. Orkar inte riktigt bli nostalgisk o skriva massa minnen med Anton så jag tänkte att jag paintar en Antonbild till hans ära:


Och för att hedra antons blogg så avlslutar jag med ett citat som jag tror är direkt riktat till Anton:
"Asså de trista med tjejen är att hon alltid säger såhär: "Men ni män ni tänker bara på en sak". Egentligen skulle jag vilja säga att vi inte tänker alls" - Snook - Längst fram i taxin

Kommentarer
Postat av: Anton

Är du säker på att den är paintad? Det var så jag var klädd igår.

Jag vill hedra dig med ett citat: "Vet du vad som hjälper? Lite saxofonterapi! Dodududo dodududo duduuudododu dodududo dodududo duduuudododu"

2009-06-03 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0