Grishuset

Ledig idag så jag har pysslat odch sysslat. Bland annat så var jag, pappa och Mikaela uppe i det nya grishuset a.k.a "Olles Maffiahus". För er som har sätt filmer där dom mördar folk och matar grisarna med dom och tänkt "Äsch det där händer aldrig på riktigt", för er ska jag bevisa att det är precis vad det gör.

Vi börjar med objekt 1, den s.k. "dränkningsbaljan". Här tar man alltså personer och så spänner man fast deras huvuden i den gråa klumpen som ni ser på bilden, sen så finns det en spak som man kan dra i så att den går upp och ner i lämplig takt för att tortera någon. Baljan fylls självklart med lämplig vätska t.ex. grisurin.


Objekt 2 som jag upptäckte var "fotbollen" som ni ser på bilden längst in i hörnet. Troligen har det varit så att nån kille eller tjej varit skyldig Olle pengar och inte betalat tillbaka. I ett telefonsamtal mellan dom två individerna kan då ha låtit ungefär såhär:
-Tyvärr Olle jag har inte pengarna ännu!
- Om jag inte får pengarna inom tre sekunder så ger jag er son till grisarna.
- Men tre sekunder hinner jag inte ens avslu....
- Tyvärr, det är försent! MOHAHAHA (klick)
Sen så åkte dom ner till hans/hennes son som var och spelade fotboll och förmodligen stod i mål. Dom tar honom i fötterna och sonen försöker desperat få tag i nånting för att kämpa emot och får tag i fotbollen som han håller hårt i sin famn hela vägen till grishuset. Och efter att han blivit slängd åt grisarna så är den nu det enda som finns kvar eftersom den förmodligen är full av handsvett och det är nog inte så gott.


Objekt 3 är den s.k. "Omkullvälta skottkärran" Troligen så har alla kunder betalat sina pengar vilket har lett till att grisarna börjat svälta. För att föda grisarna lite så har man då tagit drängen (som jag valt att kalla "Sture"), som ändå bara gick runt med en skottkärra utan någonting i för att se upptagen ut, och kastat honom till grisarna. "Sture" kan förövrigt också ha varit en tjej.


Och som om det inte var nog med att det föregår maffiaverksamhet i grishuset så är det också väldigt rasistiskt vilket objekt 4, den s.k. "Michael Jackson-grisen", vittnar om. Grisen i fråga blev född som en svart gris men som ni ser på bilden så har den börjat operera sig så att den snart skall bli rosa som de andra grisarna eftersom han aldrig blivit accepterad under sin ungdom.


Med dessa starka bevis tänker jag nu gå och polisanmäla Olle, d.v.s om han inte läser det här inlägget och kommer hit och tar mig innan jag hinner åka. Så om jag inte skriver på 2-3 veckor så vet ni iallafall vad som hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0