Dygna

Ledig både måndag och tisdag och vad gör man på sina lediga dagar? Dygnar såklart!
Vaknade vid 11 igår och gjorde typ ingenting fram till 14 då vi hade en liten kurs på jobbet. Efter kursen så drog jag ut till Jimmy för att dygna. Kvällen inleddes med singstar där jag ägde runt som vanligt :P. Tror iallafall att jag vann en gång vilket kan va den första gången i historien. Sen käkade vi lite mat (kött och pommes/potatissallad) vilket smakade mumma. Tror att vi gick ut i lusthuset sen eller om vi spelade lite mer singstar först. Satt typ i några timmar därute och spelade kort och pratade. Nån gång sent på kvällen kanske 3-4 typ så bestämde sig en del för att gå in och lägga sig på soffan o se på TV medans Jag, Olle och Unn gick runt lite i jimmys Neighbourhood. Hittade bland annat en studsmatta, några hästar och en traktor innan vi gick tillbaka till Jimmys hus. Orkade inte tråka i soffan så vi gick ut och spelade kubb istället. Hann tre omgångar varav den sista tog typ mer än en timme att spela klart. Vann alla omgångar iallafall :D. Sen gick vi iallafall in till soffisarna och såg på tv och käkade frulle. Till slut så såg vi på nån kass film som jag sömnade till i typ trekvart vilket betydde att jag misslyckades men jag var inte ensam om att somna. Besviken över misslyckandes åkte jag hem från Jimmy och sen dess har jag inte gjort ett smack. Sitter nu och ser på Garden State vilket inte är en så bra film enligt mig.

Tänkte avsluta med en bild på alla trötta personer nån gång viid 8-10 kanske?


Kommentarer
Postat av: Julia

mouahahahahahaha jag klarade att dynga :D jag är bäst!

2009-06-09 @ 19:07:50
Postat av: Clara

Jag klarade också att dygna! TJOHO! Och bilden är typ tagen innan sju för då åkte Julia :P

2009-06-09 @ 19:53:51
Postat av: Anonym

Clara du sov i typ 20-sekunders perioder vid fyra tiden! Ärligt!



=)



Jaja.. tvekar på ifall jag vill göra om detta men men.. Det har varit en upplevelse. :P

2009-06-09 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0