18 snart 80

Dags att fylla 18 idag så det känns som att man börjar bli äldre, känner mig faktiskt två dagar äldre än igår. Lika bra att börja med körkortet direkt så det första jag gjorde idag var att ge mig iväg mot vägverket dock med ett stopp på expert först för att lämna tillbaka en hörtalare jag köpt som inte funkade. Sen så bar det iväg mot vägverket för att bli av med teoriprovet. Efter att ha väntat där en halvtimme och tatt kort och så så var det dags för själva provet som jag var ganska nervös över. Stängde av mobilen så att den inte skulle störa någon på provet men glömde bort att det är nåt fel på den så att det inte går att stänga av den så sjävlklart så får jag ett sms så att den skriker över hela salen.  Blev iallafall godkänd på teorin så nu är den avklarad. Efter det så drog jag vidare mot handelsbanken och skaffade ett nytt bankkort med internetbank o skit. 

Senare så kom Jimmy in till stan och vi cyklade/åkte inlines ner till kallbadhuset och tog ett dopp. Var fortfarande ganska kallt i vattnet men ändå badvärt. Efter det så bjöd Jimmy på glass nere på hamnen som typ smälte så fort man kom utanför dörren :P cirka halva glassen kom i knäet men gott var de. Nästa stopp blev almedalen där vi kollade om de fanns nåt kul sådär på almedalsveckan. Fick en gratis fika men annars var det ganska värdelöst eftersom jag inte är så intresserad av politik. När vi tröttnat på almedalen så begav vi oss hem till mig (min brors lägenhet) och såg på Gladiator, första gången jag såg den medans Jimmy som typ var inne på sin 14:e gång drog alla repliker i sömnen, till och med ute i hallen när han inte ens såg tv:n längre (han drog innan slutet för att hinna med bussen).

Till slut vill jag bara tacka för alla gratulationer idag, Man blir lika glad varje gång:D (sen om man blir glad över det eller inte säger jag inte, bara att man blir lika glad varje gång)
Tack också till Herman som redan trodde att jag fixat körkortet :P

Kommentarer
Postat av: Tobias Lindström

Grattis på födelsedagen Gustav! Gillar din blogg;D

2009-07-03 @ 19:38:12
URL: http://kikfotboll.blogg.se/
Postat av: Tobias Lindström

Har varit på sandvikenlägret i en vecka så jag har inte grattat dig tidigare pga det;)

2009-07-03 @ 19:40:08
URL: http://kikfotboll.blogg.se/
Postat av: gustav

Tack :) skall kolla in din blogg nu

2009-07-06 @ 01:26:08
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0