The mistery of the usb-minne

Skulle till Kalle igår så då la jag in lite saker på mitt Usb-minne (Ni vet Powerpointpresentationer och worddokument o sånt som alla ungdomar har i sina usbminnen :P) iallafall så var den försvunnen när jag kom fram till Kalle, Totaly gone. Så idag så bestämde jag mig för att leta efter den så jag kollade överallt där den kunde finnas. Bilen, vid datan, på kösbordet, matbordet, på dass, i mina brallor, tvättmaskinen, min speciella "bara för Gustav kartong" som jag har under sängen men den fanns ingenstans. Till slut så gick jag ner för att kolla om den inte låg i kassen jag tog med till Kalle igår och då kom jag på att den kanske låg i kassen där vi har alla kassar och självklart så låg den där, att jag inte kollade där först, det är ju där jag alltid lägger mitt usbminne. Så nu är det återfunnet iallafall.

Någon som vet vem Max Kristoffer Dahlby är? Han har gått med i min facebookgrupp "Anton Mattson is the shit" och jag börjar misstänker att han är en Rysk maffiaboss som vill avrätta alla för att dom tror att Anton Mattson ör en synonym till Vladimir Putin. Iallafall så behöver jag all information jag kan få för vi tänkte sälja honom på e-bay

Kommentarer
Postat av: Anton M

det kändes bara som att jag var tvungen att kommentera det här inlägget... typ

2009-07-21 @ 11:35:51
URL: http://antonm.blogg.se/
Postat av: gustav

Nödvändigt att du kommenterar som "Anton M", De e ju så många anton som kommenterar på den här bloggen :P

2009-07-21 @ 13:30:10
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0