Lite update

Körde sista dagen på festivalen i Lördags och de gick väl inte så jättebra de heller. Körde av en drivaxel i första heatet och kom sist av dom som kom i mål i andra (femma tror jag) Fick iallafall behålla båda bilarna så de var skönt iallafall.

Igår så gjorde jag typ inte ett smack. Jag låg på Krilles soffa hela dagen och sov på tv. Blev lite simpsons, family guy, formel 2, WTCC, tennis och nåt mer tror jag. Sen så gick jag på bio med Unn, Lotta, Linnea och Emelie. Såg Harry Potter och halvblodsprinsen som var helt okej, klart den bästa Harryfilmen hittills. får 4 av 5 grisklövar. Sen kom jag hem och skulle se en film med krille och linn men jag sömnade för att hade gjort så mycket på dan :P

Snart skall jag dra till jobbet för ett 15-24 pass. Jihaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0