Latadadadaaaa

Resumé över alla möjliga saker typ:

Onsdag: Vi invigde Kalles pool i ösregnet. Tror vi badade i typ en timme tror jag men de va nice. Sen så åkte vi också till Västergarn och badade fast då var de svinkallt.

Torsdag:  Vaknade med en trevlig förkylning, man undrar ju varför? Gick iallafall upp vid åtta för att åka till hejde och fixa folkracebilar. Lite olika saker som fixades o så lastade vi en bil så den e typ klar till festivalen. 

Jag pallar inte skriva mer resume typ, Jobbade igår och idag. Idag gick jag också upp tidigt av samma anledning. Hade som projekt att byta topplockspackning på sannas bil. Vi la upp det i tre steg:

-Öppna motorhuven och kolla vad som ska göras
-Märka att två skruvar såg omöjliga ut
-Skita i de

Blev klara med allt typ iallafall

Nu sitter jag vid Linn med Linn, Micko och Therese och spelar Yatzy. Jag äger dom allihop för dom e sämst :P

Micko tyckte jag skulle ta med de här citatet:
- Stöd Scan! Skjut en vegan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, men du glömde



Therese: Kan man få bonus på den undre delen också?

2009-07-11 @ 01:30:58
URL: http://sockerspinn.blogg.se/
Postat av: Therese

och vem var det som det förlorade då? ;) Linn, jag erkänner, jag är inte så smart men jag har aldrig spelat yatzy maxi förut så måste ju fråga ;)

2009-07-11 @ 18:36:06
Postat av: linn

Therese du är smart, men ibland säger alla nånting som får oss att framstå som....

...ja, inte så smarta som vi är! :P

2009-07-14 @ 09:31:44
URL: http://sockerspinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0