En ny affärsidé

Jag vet inte hur många av er som sett den här flaskan som står uppepå badrumsskåpet hemma, Har aldrig testat den eller sett nån använda den men jag antar att den är till för att tvätta händer med.


Iallafall så tänkte jag skapa en liknande flaska fast istället ska jag döpa den till ren hund. Alla kommer då tro att innehållet är till för att tvätta hunden med eftersom det är ganska logiskt med tanke på namnet. Men istället så skall jag fylla den med renurin så att när man tar den på hunden så börjar den lukta ren. Sen så kommer förstås alla som blivit lurade försöka stämma mig men då säger jag bara att ren hund betyder att hunden kommer lukta som en ren så dom får inga pengar tillbaka.


Givetvis så kommer ingen mett lite vett i skallen att gå och köpa samma flaska en gång till (förutom sånna som är lika korkade som i serier där farsan först köper en sen så köper morsan samma sak fastän det är en bluff) Så därför så måste jag producera dom i tillräckligt stora flaskor för att jag ska kunna bli rik på att dom bara blir köpta en gång (till skillnad från äpplen där man köper samma äpple två gånger, Haha jag vet men kul att du märkte att jag syftade fel. Den här paranteser är till alla besserwissrar som tänkte på de så att ni slipper känna er tvungna att kommentera inlägget) För att jag då ska tjäna på det så måste jag ha löjligt stora flaskor. Min nya skapelse blir då 15 kubikmetersflaskan. Jag vet att den är felberäknad eftersom jag räknade med att radien på flaskan skulle va 1,5 meter o då skulle den va bredare än hög. plus att jag skrev liter på paintningen men va fan, klockan är typ kvart i två på kvällen så ni får förlåta mig, orkar inte painta om den. Den ska iallafall va i samma löjliga storlek som på bilden.

Nu återstår bara att hitta 15 kubikmeter renpiss till varje flaska men jag tänkte fejka det o bara använda hemmagjort urin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0