Kokmor köper räkor

Kör en gammal klassisk resumé tänker jag men nej då hoppar en djävul i gustavform upp på min högra axel och säger "Vad är det för kul med det" När han avslutat meningen hoppar en ängel i gustavform upp på min vänstra axel och säger "Kom igen Gustav gör ett normalt inlägg för en gång skull" Djävulen replikerar "Nej Gustav blanda ihop dagarna istället och lägg in en extradag också som du hittar på saker du gjort på så att ingen orkar läsa ditt inlägg" Vi skrattar tillsammans och jag borstar bort ängeln från min axel och sätter mig vid datorn. Så här kommer helt enkelt de fyra senaste dagarna summerade i fel ordning och med en fejkad femte dag med.
Dag 7: Efter en sex timmarssömn så snoozade jag en timme innan pappa kom upp och väckte mig. Vi äkte till hejde och fixade Sannas folkracebil sen så åkte vi hem och skruvade lite på min också. Halvsov fram till lunchen sen så åkte jag Anton, Kalle och PO in och såg District 9 som sög dase. Trodde att den skulle va asbra eftersom den låg typ 40:a på imdb men den var filmad som en dokumentär den första halvtimmen så den sög sen så fick den lite handling men den var inte bra. Den får ändå 2 av fem "nånting-som-jag-inte-orkar-paintningar" eftersom aliensarna hade häftiga vapen som sprängde bort människorna. Sen så gick vi och åt på Max innan alla drog hem.
Dag 182: Hade Psykologi och Filmkunskap idag, om man räknar bort matten, Filmkunskapen var ganska tråkig, fick bara se en massa gamla kortfilmer, bl.a. den första filmen som visades på bio. Sen så var jag på den första innebandyträningen för säsongen, jobbigt men kul.
Dag Vag: Dags för årets Polhemsolympiad där vi ägde runt i vår utklädnad "Toga" som vi var assexiga i (Iallafall jag (fast jag är ju alltid assexig)) Efter det så gick vi till max och käkade. Sen så bestämde jag, Erik och Olle oss för att vi skulle spela tennis. Åkte runt i hela stan på jakt efter en ledig tennisbana eftersom alla var upptagna eller saknade nät. Till slut så hittade vi "Nånstans på norr"-IP där vi spelade i några timmar. Sen så drog vi hem och jag käkade innan jag drog till jobbet för att jobba 18-20. När jag slutade så kom Kalle och Anton förbi. Vi tog med oss "lite" godis hem från Shell och sen så såg vi nån film tror jag. Om du vill läsa mer om Polhemsolympiaden så hittar du inte nånting om den här eftersom det bara är en länk tillbaka till min blogg.
Dagge daggmask: Vaknade vid 10:30 fast jag ställt klockan på 10 och jag kom inte ihpg att jag stängt av den men sånt händer ibland. Städade upp "Lite" från gårdagen innan jag drog ut till folkracebanan för att hjälpa till vid företagsfolkrace. Självklart skulle dom inte börja köra förren 13 så jag kunde ha sovit en timme till. Drog tidigare för att jag skulle jobba. Jobbade 15-24. Passade på att tvätta bilen men glömde att ta av antennen så Johnny fick leta fram den dagen efter.
Dag Inte-alls-påhittat: Jag vaknade vid 14 men orkade inte gp upp förren 15 sen så hoppade jag studsmatta resten av dagen utan att ha fallskärm på mig.

Kommentarer
Postat av: Musse Pigg

När jag läste din blogg så skrattade jag så mycket att mina öron ramlade av. Eftersom jag lever i en tvådimensionell serie så använder nu knattejävlarna dem till att spela fotboll med så nu kan jag inte höra Mimmis tjat om att diska osv. Tack!

2009-09-01 @ 16:22:44
URL: http://kerille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0