Vaccinering

Jag vet att de är många som är lite oroliga inför vaccineringen mot svininfluensan. Till alla er skulle jag bara vilja säga: De e inte farligt, De e HEMSKT!!!
Var nere på barnmottagningen idag för att ta mitt vaccin eftersom jag tillhör en riskgrupp (Dom snygga som alla vill umgås med) Och när jag kom ner till väntrummet så hör jag skrikande barn, motorsågar och mörka röster som man hör i skräckfilmer. Gick in i mottagningsrummet där de luktade stekt häst och möttes av några femmor som praoade där och en av dom tog upp en stor fet nål som han tryckte in i min arm. Han fick göra de tre gånger eftersom dom första två försöken gick rakt igenom armen men till slut så hittade han blodådern. En liter vaccin sprutades in i min arm och sen när han drog ut nålen igen så spröt blodet över hela rummet. Vampyrerna som stod i hörnen öppnade sina munnar och smaskade i sig.
Fick iallafall sätta mig i väntrummet efter sprutan för observation och där var de ännu värre. Folk stod och spydde över hela rummet, vissa hade till o med spya-tafatt. En del satt och skärde sig för att bli av med de hemska kliandet som man fick. Några föräldrar stod och kasta gris med en bebis och mitt i rummet stod en get och åt upp håret på små barn. Efter tjugo minuter av försök att undvika spyor, blodfontäner och asgamarna som försökte äta upp en så fick jag iallafall åka hem.
Nu sitter jag hemma och jag mår bra nu. Känner dock för att börja gå baklänges...

Kommentarer
Postat av: Kristian

Öh. OOkej.

2009-11-01 @ 08:25:15
Postat av: Sanna

nu är jag rädd...

2009-11-05 @ 19:38:45
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0